quarta-feira, 18 de abril de 2007

AS LERCHAS VAM A CORPORACIÓN PATETICOESTETICA!

O passado dia 11 as Lerchas fomos a corporación pateticoestética, assim de "monas", como querem ver estes às mulheres, coma barbies!


Nom faltava música a todo volume para amenizar o nosso desfile, dirigido polo doutor "puzle", que nos pujo estas grandes tetas de plástico e estas caras estiradas que, ainda que sejam inespresivas, nom tenhem nem umha arruga!
Oh, obrigadas corporación! Ante ti nos postramos por corregir as nossas imperfecçons!


E assim até o pessoal da clínica se entusiasmou com nós, tirandonos fotos e todo... Iriam a denunciar que lhes desfilarom umhas barbies diante do local?
E por fim... conseguimo-lo! O corporación fecha as suas portas! Nom mais mulheres operadas em nome da beleça!

Fora estereotipos!!
As Lerchas somos mulheres que nom queremos apariências. O ser deve ser, nom parecer ser. Onde está o verdadeiro "eu"? Atópao ti propia; o interior nom se pode operar, os sentires vam com nós tal e como som, sem máscaras.
Podemos disfraçarnos,sim, para rir, para divertirnos mas sempre tendo um eu verdadeiro; nom para agocharnos, nom para querer ser mais que o resto de seres que partillamos um mesmo planeta.
Pedimos respeito polas que som e querem ser de verdade, polas que tenhem pouco mas luitam co seu suor e dignidade.
Nom finjas, actúa.
(Dende o interior de umha mulher qualquer)

terça-feira, 10 de abril de 2007

A tua vida é umha merda?
Tês a auto-estima polo chao?
Nom encontras ao home da tua vida?

Nom será que te sintes fea e gorda...?
Nom pensaches que essa é a raiz dos teus problemas?

Mas todo tem soluçom!
A cirugia médico-estética pode fazer-te feliz!!



Nom confies em quem alerta sobre os seus perigos! Miles de mulheres no mundo estám consentindo felizmente, incluso pagando por isso, que se experimente sobre os seus corpos. Depois de centos de erros, de mortes em quirófanos, de rechaços de implantes mamário de silicona que levavam a muitas mulheres a perder os seus peitos, de paros cardiacos em quirófano por umha liposuçom,... estamos a piques de conseguir métodos eficazes e com riscos mínimos.


VEM E COMPROVA-O TU MESMA!!

QUARTA-FEIRA, DIA 11, A PARTIR DAS 20H NO CENTRO DE CORPORAÇOM PATETICOESTÉTICA DE OURENSE (R/ Curros Enriquez), DESFILE DE BARBIES!!

.........................................................................................................................................................................
Todas as mulheres temos algum defecto.. Ensinam-nos que somos seres imperfectos, que constantemente temos que estar pelejando contra a nossa natureza, com a finalidade de gostar. De gostar a quem? Aos homens, a umha sociedade machista que nos fai ser víctimas dos nossos próprios corpos. Inculcam-nos a ideia de que somos só corpos, cus e tetas e caras, que de nom ser e estar perfeitas, nom chegaremos a nengumha parte, nom encontraremos o amor, nem o éxito profissional, nem... Viver para o espelho é o melhor jeito de ternos controladas, ao tempo que outros (homes) se enriquezem das nossas "desgrácias". A indústria da estética é um negócio imparável, que nos fai ser culpáveis como cúmprices da nossa situaçom, argumentando a liberdade das mulheres que se sometem a operaçons quirurgicas que terminam dramaticamente, ou quando deixamos de comer para estar mais delgadas e caemos em enfermidades crónicas por isto. Mentres, nom se nos deixa de presionar para que sometamos os nossos corpos a toda classe de torturas: As mulheres que nom se depilam som umhas porcas, dam nojo aquelas que nom estám estremadamente delgadas, temos toxinas no nosso corpo que se manifestam como "celulite" (um invento dos laboratórios), ulimos mal e temos sujo até o nosso interior, que devemos depurar comendo fibras e bebendo litros e litros de água. Em vez de deixar-nos a asumir como normais as características dos nossos corpos diferentes e fermosos, convirtem-nos em problema qualquer rasgo que se desvie da norma estética, totalmente irreal e inalcanzável pola ampla maioria. A nossa velhice, cúmulo de sabiduria e conhecimento, desprestígia-se polas suas arrugas. Querem que a nossa auto-estima nom vaia além do superficial, porque assim deixariam de lucrar-se cirurjanos, farmaceuticos, dietistas,... e teriam um grave problema quem se beneficiam do nosso silêncio mentres ficamos escravizadas pola indústria da estética.







SE O 8 DE MARÇO É O DIA DA MULHER...

...QUE ACONTECE O RESTO DO ANO?
O 8-M é umha data já totalmente institucionalizada. Concelhos, administrações, partidos políticos... somam-se nesta data que em origem foi muito reivindicativa, para fazer os seus lavados de cara. O resto do ano, todo segue igual.
Quigemos chamar a atençom sobre esta actitude hipócrita de muitos, e também sobre a necessidade de seguir denunciando e auto-organizandonos TODO O ANO.
Assim que colamos por toda a cidade estes enormes paneis, onde dize o que acontece o resto do ano:
DISCRIMINAÇOM, PENALIZAÇOM DO ABORTO, DESEMPREGO, LESOFOBIA, VIOLAÇOM, ASSASSINATOS, ABUSOS SEXUAIS INFANTIS, PROSTITUIÇOM, INVISSIBILIDADE, POBREÇA, VIOLÊNCIA.