sexta-feira, 25 de maio de 2007

Acto eleitoral: VOTA MACHOS

A passada quarta feira as Lerchas organizamos o acto central da campanha VOTA MACHOS, com um rueiro pola cidade de Ourense apresentando a candidatura menos paritária de todas: a dos candidatos a alcaldia da cidade.
Com temas musicais circenses, o "vamos a contar mentiras" e, como nom, o tema central da campanha "Machos", passeamos a candidatura dos alcaldáveis até a porta do Concelho, onde tiramos a foto de turno e onde nos apareceu de imprevisto algumha televissom.
As consignas de campanha, além das chorradas inventadas polos políticos oficiais (Confiança e futuro, governamos para ti, faremos mais,...), estavam cheias de conteudo: "As mulheres a fregar, os homes a mandar", "Os machos mexam de pé", "A política nom é para as mulheres",...

Nom te perdas o nosso vídeo eleitoral!

3 comentários:

Unknown disse...

e se a cabeza de lista do PP fose unha muller? a apoiariades? pareceme unha campaña hipócrita, o que importa é o programa machista que levan, e que levarían igoal ainda que a cabeza fose muller

lerchas disse...

...ai, nom vos perdades, que é só seguir o caminho da retranca...
(a resposta às perguntas podemos obviá-la, nom?)

Unknown disse...

Está claro que se a cabeça de lista do PP fosse umha mulher fariamos-lhe campanha! Já nos imagino a todas disfarzadas de Corina Porro, dançando estilo Norma Duval polas ruas de Ourense!
Para random, parece-me q nom percebeu a crítica nem a retranca...
As eleiçoes municipais som um circo. De facto parece q sigamos de campanha, com esses cartazes do circo de Miliki, q está estes dias no Couto, colgados polas farolas... E isso montamos nós, outro circo.
Alias, esta crítica liga com outra, o uso publicitário da imagem da mulher. Se bem aparecemos nos anúncios de carros insinuando "com este carro bem de presente umha tia buena", objetualizando às mulheres, convertindo-nos num produto mais, quando a publicidade é eleitoral, onde se pretende transmitir um talante pessoal de seguridade, liderazgo,etc, as mulheres nom servimos. Nom olvidemos q os partidos do sistema som puro marketing: igual q a coca-cola e a pepsi competindo na procura de consumidoras de refrescos, o BNG e o PSOE competindo na procura de votantes progres.
Da igual q num concelho a candidata do PP seja mulher. Os partidos estudam as suas estrategias comerciais igual q as empresas e escolhem majoritariamente homes para vender o seu produto (Acho q só 14 cabeças de lista eram mulheres em todo o País!).
É de sobras conhecido o dano q faz a publicidade vendendo umha imagem das mulheres pasiva, dependente, sumisa,... Isto, junto com a farsa democrática, é o q denunciavamos.
Que levam um programa machista também o sabemos, por isso nós repartimos um programa de "Machos" no q faziamos burla da lei de paridade e de todos essos parches q pom o sistema para q nom percebamos q é um sistema construido contra as mulheres. E nom deixa de ser contra as mulheres q apresentem candidatas como Corina Porro, q também dava muito jogo, he,he!
Nom somos tam hipócritas, o q passa é q nom nos vendem a moto...