terça-feira, 8 de maio de 2007




Bombardeio eleitoral. Milheiros de ouros gastados em tintura e papel para encher as nossas rúas co maior despliegue publicitário do ano. As caras de 4 ou 5 gajos por todas as rúas, em todas as farolas, em todas paredes (nas que agora sim se pode colar, nom como o resto do ano, no que parece que nom tenhamos nada que dizer...).

A lógica do mercadeo eleitoral: Um partido tem que transmitir firmeça, confiança, responsabilidade. Um candidato tem que ser umha pessoa que inspire madurez, capacidade, liderazgo.

Está claro que isso nom o vende a imagem de umha mulher, ainda que logo sejamos bem recurridas para vender carros, bebidas alcoolicas ou desodorizantes masculinos.

A lógica da oferta e da procura no mercadeo eleitoral: As mulheres nom vendemos.

Alex Sanchez Vidal, Enrique Nóvoa, Francisco Rodriguez, A. Troitinho, J.L. Valcarce, J.M. González Gutierrez,... A opçom está clara na cidade das Burgas: Vota Machos!

Nenhum comentário: