quinta-feira, 31 de maio de 2007

Fotos do acto eleitoral "VOTA MACHOS"




Aqui vam algumhas fotos do acto, e tês mais no nosso fotolog.

sexta-feira, 25 de maio de 2007

Acto eleitoral: VOTA MACHOS

A passada quarta feira as Lerchas organizamos o acto central da campanha VOTA MACHOS, com um rueiro pola cidade de Ourense apresentando a candidatura menos paritária de todas: a dos candidatos a alcaldia da cidade.
Com temas musicais circenses, o "vamos a contar mentiras" e, como nom, o tema central da campanha "Machos", passeamos a candidatura dos alcaldáveis até a porta do Concelho, onde tiramos a foto de turno e onde nos apareceu de imprevisto algumha televissom.
As consignas de campanha, além das chorradas inventadas polos políticos oficiais (Confiança e futuro, governamos para ti, faremos mais,...), estavam cheias de conteudo: "As mulheres a fregar, os homes a mandar", "Os machos mexam de pé", "A política nom é para as mulheres",...

Nom te perdas o nosso vídeo eleitoral!

Ponto G

Practica..... o teu inglês!



Find Locate Excite Estimulate G-Spot - video powered by Metacafe

terça-feira, 8 de maio de 2007




Bombardeio eleitoral. Milheiros de ouros gastados em tintura e papel para encher as nossas rúas co maior despliegue publicitário do ano. As caras de 4 ou 5 gajos por todas as rúas, em todas as farolas, em todas paredes (nas que agora sim se pode colar, nom como o resto do ano, no que parece que nom tenhamos nada que dizer...).

A lógica do mercadeo eleitoral: Um partido tem que transmitir firmeça, confiança, responsabilidade. Um candidato tem que ser umha pessoa que inspire madurez, capacidade, liderazgo.

Está claro que isso nom o vende a imagem de umha mulher, ainda que logo sejamos bem recurridas para vender carros, bebidas alcoolicas ou desodorizantes masculinos.

A lógica da oferta e da procura no mercadeo eleitoral: As mulheres nom vendemos.

Alex Sanchez Vidal, Enrique Nóvoa, Francisco Rodriguez, A. Troitinho, J.L. Valcarce, J.M. González Gutierrez,... A opçom está clara na cidade das Burgas: Vota Machos!